RedHat CZ a vim

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Květen 9 10:42:44 CEST 2000

	Ahoj,

	primlouval bych se za to, aby v RedHatu CZ byly upravovany jen baliky,
u kterych je to nutne z hlediska kryptografie a/nebo lokalizace, ale
i pak jsem pro upravu _jen_ tech vlastnosti, ktere se tykaji lokalizace.

	Tyka se to napriklad vimu. V 6.1 i 6.2 je vim-*cz.i386.rpm, ktery
upravuje spousty veci (barevna syntaxe, inkrementalni vyhledavani), ktere
s lokalizaci naprosto nesouviseji. Tyto upravy snizuji funkcnost systemu
zejmena pro uzivatele, kteri sedi u jinych nez Linuxovych terminalu.
Pro nas toto neni uplne jednoduche vyzkouset a otestovat, takze se _VELMI_
primlouvam za to, abychom toto testovani nechali na Red Hat Software.

	Proc se vubec vim upravuje? Ve standardnim vimu z RH6.2 mi chodi
(pri spravnem LC_CTYPE, pochopitelne) jak skakani po slovech, tak
zmena velikosti pismen (~). Zatim to resim tak, ze vsude vim downgraduju
na ten z oficialniho redhatu. Ale do budoucna by se tento problem mel resit.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //