RedHat CZ a vim

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Květen 10 17:28:59 CEST 2000

> Ale samozrejme, ze je clovek schopen opravit cokoli. Sipky a vim a
> tak. Ale je to o ocekavanich a o realite. Ocekavani je, ze stejne jako
> v originalnim RH bude vi rozumne, a ono neni.

Problem je uz v tom, ze defaultne (pri originalni kompilaci) je vim vi
compatible, ale RH to patchují, aby to po kompilaci bylo jinak.

Je fakt, že jsem to vim tusim tvořil z verze pro RH 6.1, protože 6.2 jeste
dlouho neexistovala. (ale moc si to nepamatuju, tak to berte s rezervou)
Pokud by se na tom toto forum v diskusi shodlo, neni problem abych to nejak
predelal. Musi to byt ale jeden konecny nazor, aby se to nedelalo kazdy mesic
znovu.

Pavel

E-Mail: Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
Date: 10-May-2000