Genius NetScroll+

jirkanemecek na post.cz jirkanemecek na post.cz
Úterý Květen 23 09:58:00 CEST 2000

Mam novou mys Genius NetScroll+ a nemohl jsem ji nedrive rozchodit. prvni pokusy o rozchozeni byly ty, ze jsem reinstaloval celou RedHat 6.1 abych dosahl nove konfigurace mysi. jako mys jsem vybral mys NetScroll, ale tato mys mi vubec nefungovala - trhane nesmyslne pohyby. nyni jsem nainstaloval RedHat 6.2 a prvni uspech - pri zmene hardwaru mysi mi da na vyber jakou mys mam, tudiz jsem zjistil ze mi tato mys nechodi jako NetScroll. Nakonec jsem systemem pokus-omyl zadal mys jako NetMouse a tak mi chodi alespon jako tritlacitkova. Chtel bych vsak vedet (pripadne i kontakt) jestli je jiz novy ovladac mysi Genius NetScroll+ abych mel funkcni i scrollovaci tlacitko. dekuji.

       Jiri Nemecek

 Kde najdete PRESNE to, co hledate?
 *** http://NAJDI.TO