Genius NetScroll+

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Květen 23 10:54:20 CEST 2000

jirkanemecek na post.cz wrote:
: Mam novou mys Genius NetScroll+ a nemohl jsem ji nedrive rozchodit. prvni pokusy o rozchozeni byly ty, ze jsem reinstaloval celou RedHat 6.1 abych dosahl nove konfigurace mysi. jako mys jsem vybral mys NetScroll, ale tato mys mi vubec nefungovala - trhane nesmyslne pohyby. nyni jsem nainstaloval RedHat 6.2 a prvni uspech - pri zmene hardwaru mysi mi da na vyber jakou mys mam, tudiz jsem zjistil ze mi tato mys nechodi jako NetScroll. Nakonec jsem systemem pokus-omyl zadal mys jako NetMouse a tak mi chodi alespon jako tritlacitkova. Chtel bych vsak vedet (pripadne i kontakt) jestli je jiz novy ovladac mysi Genius NetScroll+ abych mel funkcni i scrollovaci tlacitko. dekuji.

	Dovolal jste se do konference, zamerene na _vyvoj_lokalizace_
distribuce Red Hat Linux. Vas dotaz nema se zamerenim konference nic
spolecneho, zkuste proto jine diskusni forum. Doporucuji napriklad
http://www.linux.cz/mailing-list/

-Y.

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/