please help

Vrablik Zdenek xvrabl00 na stud.fee.vutbr.cz
Pátek Listopad 10 07:39:01 CET 2000

Ahoj,
Nejlepší je zkusit oboje. A pak si vybrat tu distribuci, která Ti bude
vyhovovat. Tak jsem to nedávno udělal já. A zkončil jsem u RH6.1 ted RH6.2

  Red Hat 6.2 vydali u Computer Pressu a
  na www.suse.cz určitě najdeš něco o suse. Někdy tento rok vydali CD v
chipu, takže by taky neměl být problém ho získat. Prodávají ho i
samostatně. Nebo si můžeš koupit tu jejich sadu 6CD :) .
						Zdeněk Vráblík