please help

pcernoch na imc.cas.cz pcernoch na imc.cas.cz
Pondělí Listopad 13 06:46:49 CET 2000

Preji hezky den,

Jiste se Vam dostane upozorneni ze se dotazujete
na nespravnem miste.

Nicmene, ja osobne jsem uzivatelem RedHat - ted verze
6.1 a 6.2.
V obou techto verzich je Tex a take jeho nadstavba
(Lyx, KLyx a snad jeste neco) dostupny.

Jako kanc. balik lze pouzit (odskouseno na RH6.1)
StarOffice 5.1 nebo 5.2 (www.sun.com)
Siag Office (http://siag.nu/)
Ted - textovy procesor pro format RTF (http://www.nllgg.nl/Ted/)

a jiste mnohe dalsi.