Modem

Lukas 'Lukis' Kalensky xkall03 na tulipan.vse.cz
Pondělí Říjen 2 18:26:55 CEST 2000

On Sun, 1 Oct 2000, Miroslav Lednicky wrote:

> Kupte si externi. Bude po problemech. ;-)

Co ja vim, tak interni modemy funguji naprosto bez problemu, az na jednu
drobnost. Musi byt hardwarove. Pokud si nekdo koupi SW modem s chipsetem
motorola, budiz mu prano :-)).

Doporucuji cokoliv s Rockwell V.90.

Cau Lukis.
 |__ || >^< | ... user ...                       Lukas Kalensky
 |-**||__~__| ..friendly..                    xkall03 na sorry.vse.cz
 /___\  )_(   ............                http://sorry.vse.cz/~xkall03