Modem

Jiri Furst furst na marian.fsik.cvut.cz
Pátek Říjen 6 14:50:00 CEST 2000

Lukas 'Lukis' Kalensky wrote:

> Co ja vim, tak interni modemy funguji naprosto bez problemu, az na jednu
> drobnost. Musi byt hardwarove. Pokud si nekdo koupi SW modem s chipsetem
> motorola, budiz mu prano :-)).
>
> Doporucuji cokoliv s Rockwell V.90.

I s Rockwell V90 je treba si dat pozor. Zkousel jsem Askey

v provedeni PCI (s cipsetem Rockwell) a nic .

Doporucuji externi modem ...

Jiri Furst                                  furst na marian.fsik.cvut.cz
Dept. of Technical Mathematics              tel.  (++420 2) 2435 7542
Fac. of Mechanical Engineering, CTU Prague  fax.  (++420 2) 2492 0677
Karlovo nam. 13, Praha 2, 121 35, Czech Republic