Ceska verze RH 7.0

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Čtvrtek Září 28 15:03:21 CEST 2000

Mam dotaz + navrh ohledne ceske verze:

myslim, ze by nebylo dobre se snazit o ceskou verzi RedHatu 7.0

duvody:
- zda se, ze tam neni potreba zas az tak moc predelavat
- minula verze byla relativne nedavno, takze by o novou
  nebyl asi prilis velky zajem
- 7.0 vypada zase jako sity trosku horkou jehlou
  (RedHat se uz ocividne tesi na prijmy za placeny support)

Neusuzuji na zaklade vlastni zkusenosti, protoze sedmicku jeste
nemam (teprve sem tece), ale na konferenci o Jave
(java-linux na java.blackdown.org)
si na novou verzi znacne stezuji, konkretne na pouziti knihovny
glibc 2.1.92. Mate na to nekdo zasvecenejsi nazor?
Ja osobne Javu docela potrebuji=>pouzivam (serverove aplikace, bez GUI).
Uvedu citat z jednoho dnesniho mailu (autor je clenem Blackdown tymu):

> I really don't understand why RedHat releases a product based on beta
> software with known bugs!  Other distribtions also have stuff based on
> glibc test releases but they clearly state that it's not intended for
> prime time yet (e.g. Caldera's Linux Technology _Preview_,  Debian's
> _unstable_ woody).
>
> glibc 2.1.92 was a glibc-2.2 test release which had several bugs that
> made both green and native threads VMs more or less unusable.  The
> current test release, 2.1.94, is much better, but it is still a beta
> version.

> [...]

Domnivam se, ze by bylo vhodnejsi se pripravit (coz asi Milan uz udelal
nebo dela) a planovat ceskou verzi az nektere dalsi verze (7.2 :) pokud
vubec.
(Mozna v te dobe uz bude i novy kernel. Anebo mozilla.)
Nebo alespon chvili vyckat na updaty.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz