Slovenska klavesnica.

Čtvrtek Duben 5 14:13:40 CEST 2001

Turcan píše:
> Stale mi ta slovenska klavesnica nejde. Skusil som rozne nastavenia a stale
> nic. Prepinat ju skusam podla Howto medzernikom, co v textovych editoroch
> urobi len medzeru a potom pravym Alt klavesom a stale nic.
	Můžete mi prosím napsat, podle kterého HOWTO to děláte? Přepínat
klávesnice mezerníkem je opravdu originální, hrozně by mě zajímalo, kdo to
takto implementoval. Obvykle se přepíná nějakou kombinací Shift-Shift,
Ctrl-Shift apod.
http://www.penguin.cz/czech-howto/

--

--Zdenek Pytela, <letty na mrakoplas.phil.muni.cz>