Zkusenosti s dynamickym diskem W2k a Linuxem

MUDr. Vítězslav Podivínský podivinsky na unet.cz
Čtvrtek Srpen 2 08:21:41 CEST 2001

Pratele:
Mam konfiguraci:
Na ata 66 radicich mam jako primary master Teac CD-R512EP, primary slave pak
DVDcko).
Promise ultra ata 100 primary master 45GB( W2k, dynamicky disk, NTFS),
secondary master 45GM, rozdelen na tri partiones: na hg4 je SuSE Linux 7,2
CZ, na hg2 pak Red Hat 7,1 CZ a treti je swap prostor.
Cetl jsem leccos, ale o dynamickem disku jsem se toho moc nedozvedel. Docela
mam obavu pustit LILO na tento disk, zatim bootuji z disket (tedy
Linuxy:-)).
Dekuji za tip, kde bych prisel k rozumnemu reseni. Chtel bych "prdnout" LILO
do MBR!
Daktari