SM 56

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Čtvrtek Srpen 2 15:16:25 CEST 2001

>Mám docela velký problém. Po dlouhém váhání jsem se rozhodl koupit si domů
Linux RedHat 7.0. Byl jsem zpočátku nad±en. Stabilní a >rychlý, ale bohuµem
mi nefunguje modem a Internet byl hlavním důvodem přechodu na Linux. Na
stránkách výrobce jsem na±el ovladač >pro RedHat 7.1, ten mi ale nefunguje.
Byl bych moc rád, pokud byste mi nějakým způsobem poradili, protoµe věčný
boj s Windows mě >uµ vysiluje (i Windows NT). Taky by mě zajímalo, jestli
existuje aplikace pro kreslení vektorové grafiky (obdoba AutoCAD).

>Děkuji

>Jaroslav Gavlas

>e-mail: jarek.gavlas na volny.cz

Dobry den !
Co se tyce modemu pokud je externi tak by to nemel byt problem ,me stacilo
pomoci modemtool nastavit port a slapal.Zkuste napsat co je to zac.Ohledne
vek. kresleni zkuste Cycas - pro nekomercni vyuziti zdarma, nebo VariCad
(komercni) -www.varicad.com .S pozdravem RT

Daląí informace o konferenci Redhat-cz