SM 56

Míra Koątel alfred na uek.cas.cz
Pátek Srpen 3 08:13:26 CEST 2001

----- Original Message -----
From: <trnkar1.ete na mail.cez.cz>
To: <redhat-cz na linux.cz>
Sent: Thursday, August 02, 2001 3:16 PM
Subject: Re: SM 56

> Linux RedHat 7.0. Byl jsem zpočátku nad±en. Stabilní a >rychlý, ale
bohuµem
> mi nefunguje modem a Internet byl hlavním důvodem přechodu na Linux. Na
> stránkách výrobce jsem na±el ovladač >pro RedHat 7.1, ten mi ale
nefunguje.
> Byl bych moc rád, pokud byste mi nějakým způsobem poradili, protoµe věčný
> boj s Windows mě >uµ vysiluje (i Windows NT). Taky by mě zajímalo, jestli
> existuje aplikace pro kreslení vektorové grafiky (obdoba AutoCAD).

> Dobry den !
> [...]

Zdravim,
k tomu Cadu pod Linux. V Cadove konferenci se nedavno obevil link
http://www.cadforum.com/lcad/lcadfreeware.asp
Podle me za neco stoji jen VariCad a mozna Cycas nebo LinuxCAD (nemel jsem
moznost vyzkouset). Ostatni (QCAD, CadStd, Varcon) jsou hracky, ktere se
skutecnym CADem nemaji nic spolecneho a zdaleka nedosahuji urovne ani
DOSovskeho AutoCadu 12. Bohuzel.
Ohledne tohoto druhu programu pod Linuxem spatruji nejvetsi nadeji v
emulaci. AutoCad R14 jde spustit s winem, ale na kresleni to neni (je nutne
po kazdem nakreslenem objektu regenerovat vykres, protoze se na obrazovce
obevuji nesmysly ). AC2000 zatim spustit nejde a jine CADy jsem emulovat
nezkousel.
Treba vam to pomuze.
Mira Kostel

Daląí informace o konferenci Redhat-cz