Cestina pod RH7.1

Neděle Srpen 5 20:31:07 CEST 2001

On Fri, 3 Aug 2001, Radek Hladík wrote:

> potreboval bych trochu natuknout. Nainstaloval jsem si RH7.1 (ne cz) a
> pri instalaci zvolil anglictinu. Potom jsem nainstaloval TTFka atd...
> Kdyz se prepnu v gnome do cestiny (xmodmap), tak mi nektery programy
> (bash,kedit,...) funguji dobre, ale nektery (gnotepad,evolution)
> neberou znaky ěščřž t.j. chapu-li to spravne, tak ty co jsou jen v
> 8859-2 a ne v 8859-1. Nepomuze ani nastaveni jazyka czech v gdm.

Ne vsechny aplikace jsou napsany korektne a berou ohled na locale.
Vetsinou je to tedy zalizotest te ktere aplikace.

Mate spravne nastavene globalni locale (v grafickem prostredi
locale_config)? Mate nainstalovane balicky etcskel-latin2-* a
etcskel-czech-*? Mate spravne nastavene prostredi pro KDE (vv jeho
ovladacich panelech)?

--
                        Milan Kerslager