Cestina pod RH7.1

Radek Hladík hladik na szif.cz
Čtvrtek Srpen 9 11:46:17 CEST 2001

To vim, ale jedna se o aplikace, ktere mi pod 7.0CZ fungovaly...

> Mate spravne nastavene globalni locale (v grafickem prostredi
> locale_config)? Mate nainstalovane balicky etcskel-latin2-* a
> etcskel-czech-*? Mate spravne nastavene prostredi pro KDE (vv jeho
> ovladacich panelech)?

Diky, tohle pomohlo, takze treba Evolution funguje spravne, ale stale jeste
nektere programy vypisi hlasku "Your C library doesn't support locales...",
konkretne treba StarOffice 5.2.

Nepomohl by treba upgrade na 7.1CZ? Nerad bych preinstalovaval cely system,
ktery mam uz hodne zpritulneny k obrazu svemu....

						Radek Hladik