Neuveritelne pomala Xka na AMD Duron 700MHz, 384 RAM

Michal Hudák hudak na mail.cz
Úterý Srpen 7 14:43:56 CEST 2001

Vcera jsem na svuj pocitac instaloval Linux Mandrake 8.0. Instalace probehla
bez potizi. Kdyz se ale pocitac restartoval a zacal poustet Xka, cekal mne
dost sok. Nez se na obrazovce vykreslila uvodni prihlasovaci obrazovka Xek
tak to trvalo asi 10min! Nez se zobrazilo to co jsem napsal na klavesnici
tak dalsich 5min! Povedlo se mi pustit top a X -- 97,7%  %8,9 mem. Rekl jsem
si teda hloupej Mandrake a nainstaloval jsem Red Hat 7.1CZ. Cela instalace
zase OK. Pousteni Xek ale zase desne pomale. Netusite cim by to mohlo bejt?
(nejakej problem s deskou nebo ATInou a novejma Xkama?). Mam AMD Duron
700MHz, 384 RAM (128+256MB DIMM), Linux ma 5600Mb na HDD (je to az za 8000MB
Win par.) - swap je nejakejch 200MB (Lilo je v MBS), deska LuckyStar K7VAT+
(VIA KT133 / VIA686B), grafika 4xAGP - ATI 128 Pro 16MB, zvukovka +FM,
TVtuner, LAN 10/100 rtl8139.  M$ win slapou "normalne". Netusite kde hledat
chybu.

Dikec

                    Michal