Neuveritelne pomala Xka na AMD Duron 700MHz, 384 RAM

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Srpen 7 18:39:08 CEST 2001

On Tue, 7 Aug 2001, Michal Hudák wrote:

> Vcera jsem na svuj pocitac instaloval Linux Mandrake 8.0. Instalace probehla
> bez potizi. Kdyz se ale pocitac restartoval a zacal poustet Xka, cekal mne
> dost sok. Nez se na obrazovce vykreslila uvodni prihlasovaci obrazovka Xek
> tak to trvalo asi 10min! Nez se zobrazilo to co jsem napsal na klavesnici
> tak dalsich 5min! Povedlo se mi pustit top a X -- 97,7%  %8,9 mem. Rekl jsem
> si teda hloupej Mandrake a nainstaloval jsem Red Hat 7.1CZ. Cela instalace
> zase OK. Pousteni Xek ale zase desne pomale. Netusite cim by to mohlo bejt?
> [...]

Spíš by tento dotaz patřil do linux(zavinač)linux.cz .

Jinak normálně na konzoli jede vše rychle?
Poznal linux správně kolik máš RAM ?

Jinak pro začátek taky povypínat co můžeš (démony) co to udělá.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne