Neuveritelne pomala Xka na AMD Duron 700MHz, 384 RAM

Michal Hudák hudak na mail.cz
Pátek Srpen 10 13:52:20 CEST 2001

Haseni:
V RH 7.1 jsou Xka 4.0.3 (Ty se starsne vlecou)
Dokonce jsem zkousel ty Xka configurovat na jinou grafiku pres Xconfig. Pri
testu Xconfig nahodil rozliseni Xek a vse se zdalo rychle. Po ulozeni a
restartu se mi vsak zdalo ze moje nastaveni Xek Linux ignoruje.

V RH 7.0 jsou Xka 4.0.1 (Vcera jsem je instaloval a ty jedou naprosto v
pohode. Instaloval jsem to pro ATI 128 Pro - Generic (Mam ATI 128 Pro 16MB
AGP). Jestli tomu dobre rozumim tak je to prave to obycejne SVGA.)
Takze bych klidne pouzival RH 7.0 ale pro zmenu zase neslo bootovat Lilo.
Ukazalo se jenom Li a dal nic. Jeste ze jsem mel RH Linux disketu.
Predpokladam ze je to zpusobeno mojim 40G diskem a ze je linux az nekde za
8G Window$.

V tom BIOSu  ma mit VGA IRQ nebo ne, nebo je potreba akorat vyzkouset obe
moznosti . Mam toho v komplu totiz hodne. TV katu zvukovku, sitovku, USBcka
atd...

                Michal