Neuveritelne pomala Xka na AMD Duron 700MHz, 384 RAM

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Srpen 10 18:36:40 CEST 2001

On Fri, 10 Aug 2001, Michal Hudák wrote:

> Haseni:
> V RH 7.1 jsou Xka 4.0.3 (Ty se starsne vlecou)

Mám normální K6-2 450MHz a RH7.1CZ Xka XFree86-4.0.3-5 a vše běží normálně
Grafika TNT2 Vanta 16M na PCI + 256M ram.

> Dokonce jsem zkousel ty Xka configurovat na jinou grafiku pres Xconfig. Pri
> testu Xconfig nahodil rozliseni Xek a vse se zdalo rychle. Po ulozeni a
> restartu se mi vsak zdalo ze moje nastaveni Xek Linux ignoruje.

Načetl vaši uloženou konfiguraci ? Zkontrolujte /etc/X11/XF86Config-4
zda jsou tam ty správné volby.

> Ukazalo se jenom Li a dal nic. Jeste ze jsem mel RH Linux disketu.
> Predpokladam ze je to zpusobeno mojim 40G diskem a ze je linux az nekde za
> 8G Window$.

Mám dojem že už u 7.1 je to jedno - nevím jistě mám /boot na začátku.

> V tom BIOSu  ma mit VGA IRQ nebo ne, nebo je potreba akorat vyzkouset obe

To záleží na použitých ovladačích zda IRQ požadují.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne