Neuveritelne pomala Xka na AMD Duron 700MHz, 384 RAM

Čtvrtek Srpen 16 23:23:35 CEST 2001

On Fri, 10 Aug 2001, Michal Hudák wrote:

> Dokonce jsem zkousel ty Xka configurovat na jinou grafiku pres
> Xconfig. Pri testu Xconfig nahodil rozliseni Xek a vse se zdalo
> rychle. Po ulozeni a restartu se mi vsak zdalo ze moje nastaveni Xek
> Linux ignoruje.

To je divne. Pouzival jste Xconfigurator? Pokud vam to nechodi dobre s
XFree86, pridejte mu parametr --preferxf3 nebo --preferxf4.

> V RH 7.0 jsou Xka 4.0.1 (Vcera jsem je instaloval a ty jedou naprosto
> v pohode. Instaloval jsem to pro ATI 128 Pro - Generic (Mam ATI 128
> Pro 16MB AGP). Jestli tomu dobre rozumim tak je to prave to obycejne
> SVGA.) Takze bych klidne pouzival RH 7.0 ale pro zmenu zase neslo
> bootovat Lilo. Ukazalo se jenom Li a dal nic. Jeste ze jsem mel RH
> Linux disketu. Predpokladam ze je to zpusobeno mojim 40G diskem a ze
> je linux az nekde za 8G Window$.

V RH 7.1 je LILO, ktere umi lba32. Upgradujte LILO (do 7.0 se da dat verze
ze 7.1) a dopiste do /etc/lilo.conf nekam na zacatek na zvlastni radek:

lba32

Pak spustte lilo (/sbin/lilo).