pozadie thems atd...

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Srpen 25 11:48:42 CEST 2001

On Sat, 25 Aug 2001, M.TRUBAN wrote:

> zdar,
>
> mam rh 6.2 cz. a mam tam jeden malucky problem v xkach.
> ked si nastavim hociaky obrazok do pozadia, alebo si nastavim nejake thems,
> tak mi to vykresluje strasne zle. napr. ten obrazok na pozadi je cely
> vybodkovani.
> ale ked si to pozeram v nejakom prehliadaci tak to je uplne ciste. a to iste
> plati aj thems.
> bude problem v kde, alebo v Xkach ???
> mam nastavene rozlisenie 1024x768 a 24 bitovu hlbku.

Vyděl bych to tak že ty X ka neběží v 24 bitové hloubce, a tím pádem se
obrázek zobrazuje špatně.
Skuste změnit hloubku na menší, větší.
Umí jinak vaše grafická karta pracovat v 1024x768 a 24 bit hloubce ?
Skuste použít jiné rozlišení - hloubku.

PS. Ten prohlížeč v kterém je to v pořádku běží pod konzolí, nebo pod
Xkama ?

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne