pozadie thems atd...

M.TRUBAN truban na za.psg.sk
Sobota Srpen 25 21:27:41 CEST 2001

zdar,

> Vyděl bych to tak že ty X ka neběží v 24 bitové hloubce, a tím pádem se
> obrázek zobrazuje špatně.
neviem v xconfiguratorovi som si nastavil 24 bitovu hlbku

> Skuste změnit hloubku na menší, větší.
skusal som nepomohlo
> Umí jinak vaše grafická karta pracovat v 1024x768 a 24 bit hloubce ?
urcite ano. napr pod woknami idem az 32 a mozem aj vecsie rozlisenia.

> Skuste použít jiné rozlišení - hloubku.
skusal som. nepomohlo

> PS. Ten prohlížeč v kterém je to v pořádku běží pod konzolí, nebo pod
> Xkama ?
ide mi to pod xkama. myslim ze je to naky K...prehliadac. pod KDE.
neviem presne aku verziu Xiek tam mam. (tento mail pisem z wokien)
su to tie, ktore su dodavane standartene s rh 6.2 cz.
graficka je matrox mystique.
mna na tom celom zaraza to, ze sa to v tom prehliadaci zobrazi spravne
ale v pozadi atd.....to dost blbne.

za vsetky rady diky.