LILO

Jan Grym j.grym na sh.cvut.cz
Sobota Srpen 25 12:12:29 CEST 2001

Pokud se jedna o W2000/NT doporucuji startovani pomoci zavadece W2000/NT.
LILO je vsak treba zapsat do linuxoveho oddilu napr.  /dev/hda1), nikoliv do
MBR (patrne tohle splnujete).  Nastartujete Linux z diskety a v Linuxu
zkopirujete boot sektory LILO na disketu:

dd if=/dev/hda1 of=/adresar/bootsek.lin bs=512 count=1
mcopy bootsek.lin a:

Nastartujte W2000, na konec souboru c:\boot.ini doplnte:
c:\bootsek.lin="Linux".

zkopirujte soubor bootsek.lin z diskety do hlavniho adresare W2000.

Restartujte a pri pristim startu W2000 by mel byt Linux v nabidce zavadece
W2000. Pokud ano, objevi se nasledne nabidka LILO. Pod Linuxem je mozno cist
soubory z NTFS

Vice informaci: NT +Linux minihowto