Automatické spuštění ipchains

Zbyněk Aldorf zsoslavany na telecom.cz
Sobota Srpen 25 13:03:58 CEST 2001

   Dobry den, mam tento problem: nemohu automaticky spustit po startu ipchains příkazy na maskaradu, firewall a squid v RH 7.0. Jelikoz je to ma prvni instalace linuxu mozna jsem udelal nekde chybu. Na zacatek zduraznuji, ze pokud prikazy napisu po prihlaseni do systemu vse funguje jak ma. Jak jsem tedy postupoval: vytvoril jsem soubor "net" se vsemi potrebnymi prikazy ( na stroji s win98 :-)), tento soubor jsem pomoci MC (souborovy manazer linux) presunul do adresare /etc/rc.d, do souboru /etc/rc.d/rc.local jsem pridal radek:"sh /etc/rc.d/net" (zkousel jsem to i bez sh), pote jsem restartoval pocitac. Vysledek? Musim rici, ze neco se delo, co to nevim, hlaseni probehlo moc rychle pres obrazovku. Po prihlaseni Squid bezel, ale ipchains prikazy nebyly provedeny (kontrola ipchains -nL a net jednoduse nejel)
Poradi mi nekdo? Predem dekuji za odpoved
Zbynek Aldorf
P.S. Editovat v linuxu umim jenom pomoci mc