Automatické spuštění ipchains

Tomas Valousek xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz
Sobota Srpen 25 14:48:56 CEST 2001

On Sat, 25 Aug 2001, [iso-8859-2] Zbynìk Aldorf wrote:

> [...]
>postupoval: vytvoril jsem soubor "net" se vsemi potrebnymi prikazy
>( na stroji s win98 :-)), tento soubor jsem pomoci MC (souborovy
>manazer linux) presunul do adresare /etc/rc.d, do souboru
>/etc/rc.d/rc.local jsem pridal radek:"sh /etc/rc.d/net"
>(zkousel jsem to i bez sh), pote jsem restartoval pocitac.
>Vysledek? Musim rici, ze neco se delo, co to nevim, hlaseni
>probehlo moc rychle pres obrazovku. Po prihlaseni Squid bezel,
>ale ipchains prikazy nebyly provedeny (kontrola ipchains -nL a
>net jednoduse nejel)
> Poradi mi nekdo? Predem dekuji za odpoved

zkuste pridat tomu souboru atribut spustitelny, prikazem
chmod 755 /etc/rc.d/net
Kouknete do logu:
/var/log/boot.log
/var/log/messages
jestli se tam neco neobjevi.
Taky na prvnim radku toho skriptu by melo byt:
#!/bin/sh

Taky je lespi, aby v tehle skriptech byly absolutni cesty k souborum ->
misto ipchains xxyyyzz -> /sbin/ipchains xxyyyzz

BTW: Kdyz byste poslal ten skript, tak bychom nemuseli vestit z kristalove
koule.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..