emulator wokien

Milos Prudek prudek na nembv.cz
Pondělí Srpen 27 08:53:20 CEST 2001

> mno prave. winu sa xcem totalne zbavit. hry nehravam takmer ziadne.
> lenze rad by som tam mal ten emulator. ze keby nieco.... aby som si to
> mohol spravit f staryx oknach :)

VMware (www.vmware.com) neni free, ale je to spickove. Funguje pod tim
opravdu jakykoliv program. Skvele funguje ladeni aplikaci client-server.
Linux funguje jako (web/aplikacni) server, windows jako klient, cele to
komunikuje pres TCP/IP a bezi to na jednom PC. Nadhera.

Osobne jsem zkusil uvnitr Linuxu spustit i Win2000 - bez problemu.

Co nefunguje:
- Bohuzel neni mozne spustit Windows Me.
- Jedina podporovana zvukovka je SB.
- Nefunguje DirectX (chcete-li hry, musite bootovat Windows natvrdo)
- Prehravani MPEG je neprijatelne pomale
- Mely by fungovat i seriove porty, ale nepodarilo se mi to rozjet.

Pro maximalni pohodli doporucuji alespon 128MB RAM.

--
Milos Prudek