emulator wokien

MUDr. Vítězslav Podivínský podivinsky na unet.cz
Pondělí Srpen 27 09:04:36 CEST 2001

Nojo, ja bych to taky bral, ale myslim, ze je to dost drahe, a kdyz slysim
to nejpodstatnejsi( nejedou na tom hry a problemy s nekterymi dost
vyuzivanymi zarizenimi), tak mam takovy dojem, ze stale se vyplati dual-boot
s W-neco.
Daktari

Old:-----Original Message-----
Old:From: Milos Prudek [mailto:prudek na nembv.cz]
Old:Sent: Monday, August 27, 2001 8:53 AM
Old:To: redhat-cz na linux.cz
Old:Subject: Re: emulator wokien
Old:
Old:
Old:> mno prave. winu sa xcem totalne zbavit. hry nehravam
Old:takmer ziadne.
Old:> lenze rad by som tam mal ten emulator. ze keby nieco....
Old:aby som si to
Old:> mohol spravit f staryx oknach :)
Old:
Old:VMware (www.vmware.com) neni free, ale je to spickove.
Old:Funguje pod tim
Old:opravdu jakykoliv program. Skvele funguje ladeni aplikaci
Old:client-server.
Old:Linux funguje jako (web/aplikacni) server, windows jako
Old:klient, cele to
Old:komunikuje pres TCP/IP a bezi to na jednom PC. Nadhera.
Old:
Old:Osobne jsem zkusil uvnitr Linuxu spustit i Win2000 - bez problemu.
Old:
Old:Co nefunguje:
Old:- Bohuzel neni mozne spustit Windows Me.
Old:- Jedina podporovana zvukovka je SB.
Old:- Nefunguje DirectX (chcete-li hry, musite bootovat Windows natvrdo)
Old:- Prehravani MPEG je neprijatelne pomale
Old:- Mely by fungovat i seriove porty, ale nepodarilo se mi to rozjet.
Old:
Old:Pro maximalni pohodli doporucuji alespon 128MB RAM.
Old:
Old:--
Old:Milos Prudek
Old:---
Old:Příchozí zpráva neobsahuje viry. Zatím....-)
Old:Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Old:Verze: 6.0.265 / Virová báze: 137 - datum vydání: 18.7.2001
Old: