Ceska lokalizace RadHat 7.2

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Prosinec 18 10:09:15 CET 2001

On Tue, 18 Dec 2001, Milan Kerslager wrote:

> Jsem na tom casove velmi spatne, takze o vanocnich svatcich to dodelam.
> Pujde o cca 40 - 80 baliku podle nalady.

Jestli to neni tajne, co je spatneho/nedokonaleho pripadne co
vylepsujiciho bude na tech 40-80 balicicch. Pochopil bych TeTex, pak
trebas Apache kvuli podpore pro automaticke prekodovace, eventuelne MySQl
se standardni podporou ceskeho trideni, ale stale mi to ani zdaleka nedava
pocet 40 balicku.

> Jinak je lokalizace US verze uspokojiva, instalatoru kompletni (temer,
> krome napovedy pro textovy rezim).

Prave to si myslim take, nejak mi porad unika smysl toho, proc lidi tolik
prahnou pro CZ verzi, kdyz normalni verze nema aspon dle mych zkusenosti
s lokalizaci zadne vaznejsi problemy.

R.V.