Ceska lokalizace RadHat 7.2

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Úterý Prosinec 18 10:34:37 CET 2001

On Tue, 18 Dec 2001, Radek Vybiral wrote:

> Jestli to neni tajne, co je spatneho/nedokonaleho pripadne co
> vylepsujiciho bude na tech 40-80 balicicch. Pochopil bych TeTex, pak
> trebas Apache kvuli podpore pro automaticke prekodovace, eventuelne MySQl
> se standardni podporou ceskeho trideni, ale stale mi to ani zdaleka nedava
> pocet 40 balicku.

Kouknete na:
ftp.pslib.cz/pub/users/Milan.Kerslager/RedHat-7.1/RPMS
pripadne dalsich adresaru v /pub/users/
pripadne do ChangeLogu CZ distribuce.

>  >

> Prave to si myslim take, nejak mi porad unika smysl toho, proc lidi tolik
> prahnou pro CZ verzi, kdyz normalni verze nema aspon dle mych zkusenosti
> s lokalizaci zadne vaznejsi problemy.

1) mne osobne CZ verze vyhovuje, protoze je "pripravena k okamzitemu
pouziti" (neberte doslova pleas), co se cestiny tyce. Pokud si dobre
vzpominam, tak od verze RH6.2CZ jsem nemusel na nic co by souviselo s
cestinou ani sahnout.

2) Na CD s CZ distribuci nejsou takove "nesmysly" jako japonske howto
etc., ale jsou nahrazeny ceskymy manualovymi strankami, linuxovymi novinami,
LDP atd.

3) V 7.1 a v 7.0 jsou StarOffice, na 7.0 CPAN atd., coz taktez v orig.
distribuci neni

4) nektere balicky jsou nahrazeny balicky z updates, takze je distr. o
neco aktualnejsi

5) CZ distribuce je vydana s takovym spozdenim, ze je vetsina musek v
originalni distribuci vychytana, takze muzu v klidu upgradovat i servery

=> myslim ze cz verze ma smysl, urcite pro mne :-)

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..