Re: problém s instalací RH 7.0

Dan Ohnesorg dan na ohnesorg.cz
Neděle Únor 11 22:07:15 CET 2001

On Sun, 11 Feb 2001, Milan wrote:

> Rozdělil jsem celkem bez problémů svůj disk a když jsem se už pustil do
> instalace, tak jsem se dostal až k bodu, kdy si vybírám typ instalace. Poté
> co ho vyberu počítač zahlásí "CHYBA - nebyla nalezena žádná zařízení ma
> nichž by bylo možné vytvořit nové systémy souborů. Může se jednat o
> hardwarovou chybu." a ukončí instalaci.
> Můj počítač má následující konfiguraci :
>     Abit KT7A/RAID
>     Duron 700
>     128 MB RAM
>     HDD IBM IBM DTLA-307030

Tohle je ATA 100 disk na promise radici. Na to je potreba extra
instalacni jadro. Nejjednodussi je prepnout disk na normalni rozhranni a
po instalaci prelozit jadro a vratit disk na promise radic.

zdravim
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.