problém s instalací RH 7.0

Milan milan.h na cmail.cz
Pondělí Únor 12 19:12:03 CET 2001

"> Tohle je ATA 100 disk na promise radici. Na to je potreba extra
> instalacni jadro. Nejjednodussi je prepnout disk na normalni rozhranni a
> po instalaci prelozit jadro a vratit disk na promise radic.
>
> zdravim
> dan

Pokud tomu dobře rozumím, tak musím rozebrat mašinu a to se mi moc nechce,
protože ji mám nově koupenou (je tedy zapečetěná a jde o záruku)  a vozit ji
sem a tam se mi moc nechce. Není nějaké snažší řešení? Třeba jako jestli
někde není nějaký program, který tohle zvládne, bez toho, aby se musela
rozebírat mašina. Popřípadě, jestli není někde Linux s tím extra instalačním
jádrem.

Dík.

Milan