swat - cesky

Tomas Srb srbt na dtnet.cz
Pátek Únor 23 10:17:09 CET 2001

Dovolil jsem si do samby dodelat obnovu smazanych souboru. Definitivni
odstranovani souboru nebo obnovovani nechtene smazanych souboru delam pres
dalsi stranku doplnenou do programu swat. Protoze nekteri nasi uzivatele
neumeji anglicky, snazim se muj doplnek pocestit, se zachovanim anglicke
verze. Bohuzel, swat se spousti z inetd a nema nastavene promenne LANG ani
LC_ALL. Co s tim mohu delat ?  Psat si do vlastniho konfiguraku v jakem
jazyce chci komunikovat se mi moc nechce - chtel jsem vyuzit reseni gettext
z czech-howto.

Za radu dekuje
    Tomas Srb