Star Office CZ?

Neděle Únor 25 21:45:21 CET 2001

On Fri, 23 Feb 2001, Pavel Tyrner wrote:

> Dobry den,
> Prosim o pomoc a radu v nasledujici souvislosti:
> Uvazujeme o nasazeni Linuxu &spol. jako podnikoveho systemu.
> Z tohoto duvodu bychom potrebovali, aby nad Linuxem bezelo:
> nejake graficke prostredi typu xwin
> v ramci tohoto prostredi nejaky kancel. balik typu Office - napr. Star
> Office
> Vzhledem k tomu, ze vetsina obsluhy zna Wokna apod. a ma chabe znalosti
> anglictiny je nutne, aby system s obsluhou komunikoval v cestine.
> Je tohle ceske prani k dispozici, nebo se budem muset spolehnout na M$ :o(?

StarOffice je dobre, ale SuSE ma problemy s licenci (resp. s porusovanim
prav firmy Sun). Proto byl StarOffice s lokalizovanymi menu stazen z FTP u
firmy SuSE. Doufam, ze to pan Jelinek ze SuSE nejak vyresi a nebude to
stazeni lokalizace trvale (chybu udelal on).

Jinak jsou tu jeste restrikce, ktere si SuSE na lokalizaci dala. Nevim,
jak to dopadne (resp. kdy si to budete moct stahnout), musime cekat a
doufat, ze firma Sun bude velkorysa a pan Jelinek rozumny(-mnejsi).

Dalsi moznost je doufat, ze OpenOffice vyjde co nejdrive... (pokracovatel
StarOffice, ovsem jako open-source projekt).

--
                        Milan Kerslager