Star Office CZ?

Vladimír Volčko volcko na sous.cz
Pátek Únor 23 15:22:34 CET 2001

Samozrejme ta moznost tu je :-). I kdyz prevychovani win uzivatelu nebude
asi nic jednoducheho a bude to chtit hodne trpelivosti a cloveka ktery se
tomu bude venovat. Ja osobne bych vydel nasazeni RedHatu 7.0 CZ s KDE 2.
Jako kancelarsky balik by mohl slouzit  Koffice - odbsazen v KDE 2(zatim sem
hop moc netestoval, ale jevi se mi celkem pouzitelne). Ovsem je treba se
zamyslet nad resenim podnikove komunikace ... neb
konvertace  pseudoformatu typu doc a xls neni moc pouzitelna. Ale moznosti
je samozrejme spousta ... zalezi jen Vas co zvolite ... nekomu vyhovuje
StarOffice ... me se napriklad tento bumbrlicek prilis nezamlouva.