Redhat 7.0 a cestina

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Úterý Únor 27 13:36:53 CET 2001

On Tue, 27 Feb 2001 12:05:25 +0100, you wrote:

>Dobry den,
>
>nainstaloval jsem RH 7.0 ENG a pouzivam KDE.
zkráceno - X nevím, moc je nepoužívám
>V znakovem rezimu se v CZECH-HOWTO pise o kbd*.rpm, ktery jsem na install
>CD#1 ani #2 nenasel, pouziva RedHat neco jineho, nebo je potreba tento rpm
>bal. doinstalovat od jinud? ( to jsem jeste nezkousel)
Ono se to od té doby nějak "přebalíčkovalo", takže potřebné soubory
jsou v sedmičce v balíčku console-tools. Ten tam ale určitě máte
nainstalovaný.

Stačí upravit pouze v /etc/sysconfig/ soubory
keyboard:
KEYBOARDTYPE="pc"
KEYTABLE="cz-lat2-prog"

a i18n:
LANG="cs_CZ"
SYSFONT="lat2-sun16"
SYSFONTACM="iso02"

berte to jako příklad.
KEYTABLEs jsou v /usr/lib/kbd/keymaps
SYSFONTs jsou v /usr/lib/kbd/consolefonts

>Urcite mi bude chybet neco doinstalovat.
kupodivu ne ;-) (alespoň pro konzoli)

--
        Jiří Lisický                      ČD KMŽP Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Vídeňská 15