Red Hat 6.2 - moduly

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Leden 6 14:54:08 CET 2001

On Sat, 6 Jan 2001, [ISO-8859-1] Míla Kuchta wrote:

> Maji koncovku .o, ale jmenuji se neco-mod.o. scsi-neco.o bych chapal,
> ale ono to je stejne jedno:-).

Ano už chápu, špatně jsme si rozuměly.
Já jsem to myslel tak že moduly se nazývají
"nejaky-nazev-modulu-i-treba-mod.o" prostě že mají příponu .o *.o.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.0 (c)2000.
Mail obsahuje virus.