překlady zdroj. kódů

HUBERT David David.HUBERT na comarr.cz
Pátek Leden 5 20:25:28 CET 2001

Dobrý den,
mám RH7.0CZ na AMD350/32 a P666III/128MB a ani na jednom mi
nejde normálně použít make %subj.
(omluvte mne ,ale jsem začátečník a použiji jen co těžce vyčtu)
nedokážu si proto přeložit vlastní jádro a ještě jsem chtěl NTP-
4.0.99k, ale při pokusu o překlad mi po chvíli práce MAKE vyhlásí
neoprávnění přístup k paměti (SIGSERV) když před tím vydím
proběhnout par řádků WARNING.Další už sem nezkoušel,ale jádro
snad používá každý.Například make menuconfig to dvakrát nahlásí
a potřetí se povede spustit.Instalovat jsem to zkusil víckrát a
hardware je podle testů v pořádku a to co už je nainstalováno
nepadá.
Na RH6.2 se mi překlady dařily, nemá to třeba něco společného s
balíčky jazyka C pro zpětnou kompatabilitu s RH6 uloženými na
CD  RH7?
Předem děkuji
David Hubert

David HUBERT