překlady zdroj. kódů

Sobota Leden 6 15:40:03 CET 2001

On Fri, 5 Jan 2001, HUBERT David wrote:

> Dobrý den,
> mám RH7.0CZ na AMD350/32 a P666III/128MB a ani na jednom mi
> nejde normálně použít make %subj.
> (omluvte mne ,ale jsem začátečník a použiji jen co těžce vyčtu)
> nedokážu si proto přeložit vlastní jádro a ještě jsem chtěl NTP-
> 4.0.99k, ale při pokusu o překlad mi po chvíli práce MAKE vyhlásí
> neoprávnění přístup k paměti (SIGSERV) když před tím vydím
> proběhnout par řádků WARNING.Další už sem nezkoušel,ale jádro

To je divny. To vypada, ze mate HW problemy.

Jinak se presvedcte, ze mate nainstalovan kompilator kgcc a zkuste nejprve
kompilovat zdrojove kody z balicku kernel-source.

> snad používá každý.Například make menuconfig to dvakrát nahlásí
> a potřetí se povede spustit.Instalovat jsem to zkusil víckrát a
> hardware je podle testů v pořádku a to co už je nainstalováno
> nepadá.

Kompilace jadra je jeden z nejspolehlivejsich testu, zda je HW v poradku.
GCC totiz pomerne silne zatezuje procesor (a pamet) a jakekoliv prehrati
nad unosnou mez se projevi jeho padem.

> Na RH6.2 se mi překlady dařily, nemá to třeba něco společného s
> balíčky jazyka C pro zpětnou kompatabilitu s RH6 uloženými na
> CD  RH7?

Nemelo by mit.