překlady zdroj. kódů

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Leden 6 15:02:59 CET 2001

On Fri, 5 Jan 2001, HUBERT David wrote:

> Dobrý den,
> mám RH7.0CZ na AMD350/32 a P666III/128MB a ani na jednom mi
> nejde normálně použít make %subj.
> (omluvte mne ,ale jsem začátečník a použiji jen co těžce vyčtu)
> nedokážu si proto přeložit vlastní jádro a ještě jsem chtěl NTP-
> 4.0.99k, ale při pokusu o překlad mi po chvíli práce MAKE vyhlásí

Pro překlad jádra v RH7.0 je třeba použít jiný překladač,
myslím že se jmenuje kgcc (nevím to jistě RH7.0 nemám)
a upravit soubory pro program make - gcc za kgcc.
Jinak už to bylo probíráno na linux na linux.cz.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.0 (c)2000.
Mail obsahuje virus.