instalace redhat 7 - navrh na zkraceni image souboru

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Leden 12 16:04:23 CET 2001

Petr Agular wrote:
: Ahoj, mám (možná nemístný, ale přece) nápad, stahoval jsem v práci instalaci red hat 7.0 z http://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat-cz/7.0/iso/?N=A (díky), jsou to 2 image soubory 648MB dlouhé, ale když se zabalí (jen ze zvedavosti jsem to zkoušel obyč. easyzipem na 98čkach) tak první má 574MB a druhý 377MB(!). iso je standard a někdo by mohl asi mít problémy s (pro sebe) nestandardním pakovačem, ale třeba nějaký zcela univerzální existuje - nevím. to zkrácení je dost podstatné... zdraví petr

	Nojo, jenomze pak by clovek musel mit misto na disku, aby to
mohl zase rozbalit. Ja myslim, ze je lepsi tam dat ISO nekomprimovane.
Co si mysli Milan Kerslager?

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //
> Is there anything else I can contribute? -- The latitude and longtitude of
the bios writers current position, and a ballistic missile.       (Alan Cox)