instalace redhat 7 - navrh na zkraceni image souboru

Pátek Leden 12 16:19:48 CET 2001

>         Nojo, jenomze pak by clovek musel mit misto na disku, aby to
> mohl zase rozbalit. Ja myslim, ze je lepsi tam dat ISO nekomprimovane.

1. Kdo ma vypalovacku, zpravidla nema misto jen na 1 image,
2. Modemistup (nemyslim jen dial-up) je to skoro putna, protoze pokud
maji doby PPPcko, komprimuji on-fly (byt ne tak kvalitne),
3. GZ ci ZIP je myslim dostatecny standard, ne?

	Celkove si myslim, ze spise usetri lide, kteri jsou na nekomprimovanych
pevnych linkach, kde jim je to skoro zpravidla putna a lide na output
trafiku ftp.linux.cz, takze je to spis na Yenovi...;-)

PS: Moje malickost hlasuje pro komprimovani

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno