Re: RH7Cz-startx

Stanislav Rusman Stanislav.Rusman na seznam.cz
Neděle Leden 14 11:49:43 CET 2001

dobry den,

mam obdobnz problem, nainstaloval jsem RH7,0 bez problemu, a potom na stejne masine jsem zkousel instalovat RH 7.0CZ z vypalcd a pri naskoceni mi to hodi stejnou hlasku a pri strtx mi to hlasi ze nelze zavest modul pcidata a do X se proste nedostanu. Podotykam ze pri instalaci original RH7.0 tktez z vypalcd tyto problemy nebyly.
musim zkompilovat nove jadro_?
dekuji za kazdou radu

standa stanislav.rusman na seznam.cz

Mapy Prahy, Brna a Čech najdete na http://www.mapy.cz