Re: RH7Cz-startx

Tomas KOSTRHUN <tcx> tcx na trimed.lf3.cuni.cz
Pondělí Leden 15 10:01:15 CET 2001

Zdravim ...

vlastnim taktez RH7.0cz z vypalcd.cz ... a mam stejny problem ... dle
souboru /tmp/install.log, ktery se vytvari jako zaznam o istalaci je
problem v baliku linuxconf-1.19r2-4, problem se zove "bad magic number" at
to znamena cokoliv

vyresil sem to preinstalovanim tohoto baliku z distribuce RH7.0 a smazal
vsechny soubory .rpmorig a .rpmnew (podle toho co se vypsalo pri
preinstalovavani) a vse funguje bez problemu ...

btw: obdobny problem jsem mel s RH7.0 take od vypalcd.cz s balikem
kernel-2.2.16-22.i586.rpm, musel jsem si ho stahnout z netu a
preistalovavat ... docela by me zajilalo, jestli je problem na strane
vypalcd.cz, nebo nekde jinde ....

s pozdravem Tomas KOSTRHUN

--
 <email>tomas.kostrhun na trimed.lf3.cuni.cz