RH7Cz-startx-vadna distribuce

Úterý Leden 16 07:06:25 CET 2001

On Mon, 15 Jan 2001, Zdenek Kral wrote:

> Pekny den,
> Provedle jsem overeni distribuce dle doporuceni pana
> Kerslagera s nasledujicim vysledkem:

> dava az neuveritelnou zpravu! "balicek neni nainstalovan"!
> Pokus o nainstalovani konci chybovou hlaskou:
> "rozbalovani archivu selhalo: cpio: špatné magické číslo"

To vypada, ze tenhle balicek ma na CD nulovou delku. Alespon tak se mi tu
chybu povedlo reprodukovat. Proste to stahli a nezkontrolovali...

> hlasi 11 chyb!!!

> hlasi neshodu s originalnim klicem, takze neni pana Kerslagera.

To by az tak nevadilo, kdyby bylo jasne receno, ze CD je modifikovane.

> Ad rezume, muzete odzkouset jak budou letat CD
> z VypalCD, nejlepe s desateho patra.Jsem hluboce
> zklamán, ze nekdo dela proti RHCz tak drsnou
> diverzi a jeste si za to necha zaplatit !!!
>
> S pozdravem           Zdenek      zdenek.kral. na iol.cz

Posilam kopii va VypalCD, doufam, ze se k tomu nejakym rozumnym zpusobem
vyjadri (alespon do teto konference redhat-cz na linux.cz a linux na linux.cz) a
pokusi se chybu napravit.

Jinak CPress by mel lisovat CD podle originalu, ktery jsem jim dodal.