StarOffice

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Úterý Leden 16 08:34:24 CET 2001

Ahoj vespolek,

konecne jsem si stahl src.rpm od SuSE a prave jsem
dokoncil upravu pro RedHat 7.0 CZ. Zmeny jsou nasledujici:

1. nazev baliku zmenen z so_czech na StarOffice
2. v souboru sofc zmenena cesta k sed z /usr/bin na /bin
3. upraven obsah spec tak, aby rpm mohl delat
   i obycejny uzivatel (odstraneno chown root)
4. pridany ceske Group a Summary a anglicke description
5. Group zmeneno z Applications/Productivity na Applications/Editors
6. odstraneno Requires: java a xfntscl2
7. odstraneno Provides: a Conflicts:
8. pridan odkaz do menu Gnome

Nejsem si jist tou zmenou Group. Mne to takto pripada logictejsi.

Je to (snad) vyzkouseno, opravdu to prida odkaz do Gnome menu
a da se to spustit. Neni to vyzkouseno co se tyka tisku
a spravneho nastaveni fontu, pro ty by to chtelo mozna jeste
dalsi balik. Ja sam (zatim) StarOffice moc nepouzival, takze
to rozsahleji nevyzkousim.

Je to ale velike, takze to po nasi pevne lince hned tak na
server nedotlacim (pustim to pres noc). Dal jsem tam
tedy aspon StarOffice.spec a soffice.desktop, nic jineho
neni treba. Pokud to nekdo na rychlejsi lince zabalite
a vyzkousite jako pouzitelne, poslete to na vhodne misto
na ftp.linux.cz.

Ke stazeni je to na:

http://ivop.regionet.cz/www/linux/ivop/StarOffice/

Zdravim,