RH7 nevidi 1024MB pameti

Preklizka preklizka na kamarad.cz
Pátek Leden 19 09:06:30 CET 2001

    Pouzival jsem na serveru bez problemu RedHat Linux 6.2 s jadrem
2.2.16-3smp. Vzhledem k rozsireni o hw RAID Adaptec 2100S a dostupnosti
ovladace jsem jej preinstaloval RedHat 7.0 English. Vse funguje OK, ale
jadro (2.2.16-22smp) pri zavadeni vypise zpravu "Warning only 896MB will be
used." a system skutecne vidi jen tuto pamet. Zkousel jsem i
append="mem=1024M" v lilo.conf ale bezvylsedne.
Nevi nekdo, zda se jedna o omezeni teto verze kompilace jadra? A pripadne
reseni? Vzhledem k problemum s ovladacem RAIDu si ale pravdepodobne
netroufnu zkusit vlastni kompilaci.
    Predem dik ZP.