RH 7.1 Cz - tisk

Zdenek Kral zdenek.kral na iol.cz
Neděle Červenec 1 10:36:29 CEST 2001

> Zkusil bych v souboru mf.cfg manipulovat s definicí TEXTfilter.
> Slávek.

S editaci mf.cfg jsem se dosud nesetkal, tak nemam ani
nejmensi predstavu, jake parametry sem zadavat.
Je k tomu nejaky man-page, nebo mate nekdo pradstavu
co sem zadat pro kodovani cestiny na holy vystup?
Samozrejme je lepsi to prohnat pres a2ps, ale mam
nekolik starsich programu napsanych v perlu, ktere
pod RH 6.0 bez problemu tiskly vystupy pomoci:
systemoveho volani  s lpr -PlpX soubor.txt a ted to
po upgrade na 7.1 vsechno zhavarovalo.

Proto kazda rada dobra.

S pozdravem        Zdenek       zdenek.kral na iol.cz