RH 7.1 Cz - tisk

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Středa Červenec 4 12:33:13 CEST 2001

Nedávno jsem řešil problém se svým skriptem, který příchozí postscript
poskládá a vytiskne jako knihu. Též jsem jej měl připravený pro RH6. A
též jsem řešil jeho realizaci na RH7...

Abych si to zjednodušil, tak jsem udělal to, že jsem si:
+ tiskárnu nakonfiguroval pro normální tisk
+ překopíroval příslušnou část z /etc/printcap do /etc/printcap.local
+ změnil filtr na můj skript
+ spustil printtool a potvrdil konfiguraci
  (vytvoří složky a přenese printcap.local do printcap)
+ z tiskárny připravené pro normální tisk jsem do nově chystané přenesl:
  *.foo a *.cfg soubory

Můj skript pak dělá své a pro vlastní tisk zavolá původní filtr
/usr/share/printconf/mf_wrapper, který se již postará o zpracování.

Uznávám, že to není nijak "krásný" postup, ale požadovaný výsledek se
dostavil.

Slávek.