Problem s bootem

Zdenek Sojka zsojka na seznam.cz
Středa Červenec 18 10:35:49 CEST 2001

Dekuji za pomoc.

Ale moc daleko jsem se nedostal - RH7.1 jsem nainstaloval, ale pri bootu to
vypise jen:
"L"
coz je jeste horsi, nez u RH6, kde to aspon psalo "01 01 01 01 01" :-)

Je ale fakt, ze me to pri instalaci varovalo, ze hdb is not the first drive.
Tak asi budu pokracovat bootovanim z diskety. Je to porad rychlejsi, nez u
RH6.

PS> je to hrozny, ale tedka se marne snazim vzpomenout, jak pridat dalsi
uzivatele...
Asi si o tom budu muset neco precist, hlavne co se tyce nastavovani prav
etc., nemuzu si za roota zalockovat obrazovku :-(
PPS> mam tam 3C509B a chodi :-)
PPPS> take jsem mel problemy s mysi (Genius NetMousePro), ze mi lezla
doprava nahoru, ale jen pri setupu. (ale nejde mi treti tlacitko, ale
posouvani) Jsem holt stastny clovek :-)

Zdenek Sojka

"Petr Šobáň" <soban na centrum.cz> píše v diskusním příspěvku
news:Pine.LNX.4.21.0107161909280.1502-100000 na internet.petrnet...