Problem s bootem

Zdenek Sojka zsojka na seznam.cz
Středa Červenec 18 22:34:43 CEST 2001

Tak jsem pridal kod, ktery pri kazdem pokusu o pouziti BIOS INT13 nahradi DL
80.
Neuspesne, vypise "LIL" a konec. Navic "hrabne" na disketu, takze je
pravdepodobne, ze je v tomto momentu jiz v PM, nebo alespon pouziva vlastni
"ovladace".

Pristupuji k tomuto problemu, aniz bych vedel, jak ho resit z prostredi
Linuxu, takze se "uchyluji" k takovym vecem. Nevim, jakym zpusobem tento OS
pracuje, spise se na nem ucim, nez abych ho pouzival. Myslim, ze to neni
prilis extravagantni pristup, ale asi vas pritomne me otazky rusi od
"administratorske" prace. Mam trosku jiny problem, nez jak nakonfigurovat
firewall (az tohle vyresim, vrhnu se na to, tak me to napadlo) Za to se
omlouvam. (pokud to je Linuximi postupy neresitelne, je to OT)

Zdenek Sojka

"Zdenek Sojka" <zsojka na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:9j42dd$58$1 na news.vol.cz...